Diferensya entre trocamientos de "Malinalco"

Contenido eliminado Contenido añadido
Marrovi (diskutir | kontribüsyones)
Sin resumen de edición
Marrovi (diskutir | kontribüsyones)
Liña 31:
== Etimolojia ==
'''Malinalco''', en lingua aborijinala signifika ''Lugar del yerba del carbonero'', el orijen del biervo en lingua nahuatl es '''Malinalli''' (yerba del carbonero) i -'''co''' (lugar), deriva de una aglutinasion de palavras. El su nombre, en lingua tlahuica o atzinka, es Ñunxu.
 
== Ekonomia ==
El kazal de Malinalco tiene komo ekonomia la agrikultura, la ganaderia, el komersio de mekadurias, la produksion de madera, ansina el turizmo.
 
=== Turizmo ===
* '''Parrokia de Divino Salvador''', antika fragua religioza afinkada en onra a Yeshu, yamado komo ''El Divino Salvador'', el monumento istoryko mas emportante del kazal i un lugar emportante ande se kudia la istoria del rejion, es uno de los templos mas ermozos i galanos de estado de Meksiko, es afinkada en Plasa Sentrala.
* '''Kapiya El Calvario''', antika fragua religioza afinkada en la kaleja Morelos.
* '''Kaza de los parrokos''', antika fragua afinkada enla kaleja Juárez No. 56.
* '''Templo metodisto de Tequixquiac El Meshiah''', antika fragua religioza afinkada en la kaleja Zaragoza.
* '''Antiko Sementerio de Tequixquiac''', monumento istoriko ande se topan los antepsados las famiyas mas antikas del kazal, es afinkado en kaleja Fortino Hipólito i Talonia.
* '''Forno de Kal''' i '''Chimeneya''', antika fragua para koser piedra kaliza uzada para fraguar el Grande Kanal de Desague, afinkada en el Male de El Refugio.
* '''Muzeo Kumunitario Temoatzin''', chika fragua dela kumunta kampesina ande ay guesos de animales grandes i alkunos ovjetos prekolombinos, afinkada en el Male de San José.
 
===Galeria===