Diferensya entre trocamientos de "Tel Aviv"

Contenido eliminado Contenido añadido
Marrovi (diskutir | kontribüsyones)
Marrovi (diskutir | kontribüsyones)
Liña 30:
 
== Istorya de la sivdad ==
La sivdad fue establesida en la Konvension de Djudios de Jaffa, ke tuvo lugar en Djulio del anyo 1906, en la ke motivados por la basha kalidad de vida de los djudios de disha sivdad, a la ke se adjustaba el dekreto konosido como ''Muhram'', segúnasegún el ke los abitantesavitantes djudios de Jaffa devian trokar de kaza todos los anyos i ansina no tener residensia permanente.
 
Para el anyo 1909 se merkaron los tyerrenos para inisiar el fraguamiento de la mueva sivdad, la kuala kalia segir las lineas arkitektonikas del movimento Garden City inglez, kon el buto de kriar una sivdad modérna, espasioza i kon munchos parkosparkes, ke puederia ofreser una alternativa a la atestada sivdad araba de [[Jaffa]]. Los primeros terrenos merkados se partajaron en 60 parselas, las kualas fueron espartidas entre las famiyas interesadas el doseno diya de Pesah del anyo 1909, dátadata adoptada komo el aniversário ofisial de la sivdad.
[[Dosya:Israel - Tel Aviv Beach 001.JPG|thumb|250px|Plaj de Tel Aviv]]
 
La sivdad se konvirtio en el eksemplo de la modernitad i del [[zionismo no-relijiozo]] en [[Medinat Yisrael|YisraelIsrael]], i es el nukleo de la Sona Sentrala del payis o [[Gush Dan]], ande se topa la mayor kantidad de povlasion. Alkunos anyos dospuesdempues, la sivdad fue unifikada kon la sivdad de Jaffa, yamandola [[Yafo]] en [[ivrit]] i konformando oy unauno solasolo munisipalitadbelediye.
 
== Sivdades ermanadas ==