Diferensya entre trocamientos de "Kochi"

Contenido eliminado Contenido añadido
Liña 25:
==Istorya==
Kochi era el sentro del trafik de especias del 'olam por munchos syeklos, i era konosida por los grekos, romanos, djudios, arabos i kinezos desde tiempos antikos. Kochi se troko en sentro emportante diskues ke el porto de Kodungallur (Cranganore) era destruyido por una akresida del rio Periyar en 1341. Las primeras referensias dokumentadas de Kochi se topan en los livros eskritos por el kinezo Ma Huan en la su vijita a Kochi enel syeklo XV komo parte de la flota del del Almirante Zheng He. Endemas se topan referensias a Kochi en los relatos eskritos por el italiano Niccolò Da Conti, el kualo vijito Kochi en 1440.
 
D'akodro kon la majorita de los istoryadores, el Reyno de Kochin tuvo el su empesijo en 1102, diskues de la fin del imperio Kulasekhara. La Famiya Reala de Kochin era yamada ''Perumpadappu Swaroopam''. La sivdad de Kochin siempre era la kapitala del prinsipado desde el syeklo XVIII, ama munchas vezes el prinsipado era kontrolado por huersas ajenas, y el maradja munchas vezes solo tenia puederes en titolo.
 
El [[Forte Kochi]] era el primer asentamyento evropeo en India. Desde 1503 fina 1663, el Forte Kochi era un forte [[Portugal|Portugezo]]. Estas anyadas portugezas eran negras para los [[djudios de Kochi]] ke moravan en la rejion, deke la [[Inkisizion Portugeza]] se topava en la [[India Portugeza]]. Endemas en Kochin se topava la tumba de [[Vasko da Gama]], el primer eksplorador evropeo ke arivo ala India, i ke diskuesde amortar era enterrado en la Kilisia de San Fransisko fina el diya ke el su puerpo era tornado a Portugal en 1539.