Diferensya entre trocamientos de "Safed"

Contenido eliminado Contenido añadido
chSin resumen de edición
Sin resumen de edición
Liña 16:
| pajina web = http://www.safed.co.il
|}}
'''Safed''' (en [[ebreo]] צְפַת, Tzfat) es una sivdad ubikada en el Distrito Norte de [[Yisrael]]. Segun la Ofisina Sentral de Estadistikas de Yisrael, a finales del anyo 2003, la sivdad tenia una poblasion de 26.600 abitantes. Safed es rekonosida como una de las katro sivdades santas djudias djunto kon [[Yerushalayim]], [[Tiberias]] i [[Hevron]] i como sentro para la [[Kabala]], una forma esoterika de mistisismo djudio. Es tambien famosa por ser una sivdad de klima saludable y con festividades, kon enveranos agradables i kon inviernos kon neve déke la su altitud de mas de 900 metros i munshas luvias.
 
Safed (en [[ebreo]] צְפַת, Tzfat) es una sivdad ubikada en el Distrito Norte de [[Yisrael]]. Segun la Ofisina Sentral de Estadistikas de Yisrael, a finales del anyo 2003, la sivdad tenia una poblasion de 26.600 abitantes. Safed es rekonosida como una de las katro sivdades santas djudias djunto kon [[Yerushalayim]], [[Tiberias]] i [[Hevron]] i como sentro para la [[Kabala]], una forma esoterika de mistisismo djudio. Es tambien famosa por ser una sivdad de klima saludable y con festividades, kon enveranos agradables i kon inviernos kon neve déke la su altitud de mas de 900 metros i munshas luvias.
 
La sivdad ha eksperimentado resientemente atakos de misiles de [[Libanon]] lansados por [[Hizbolá]]. An sido feridos i muertos varios sivdadanos en los atakos kon los misiles Katyusha.