Diferensya entre trocamientos de "Mitolojiya"

Contenido eliminado Contenido añadido
Etiketas: Edisión desde móvil Edisión desde móvil en web
ch Revertidos los cambios de Shenzibanzaied (disc.) a la última edición de Addbot
Liña 11:
== La mitolojiya i las relijiones kontemporaneas ==
 
AlkunasAlgunas personas emplean las palavras mito i mitolojiya para karakterizar komo falsas o a lo sumo dudosas, las istorias ke aparesen en una o mas relijiones.
 
El termino se suele usar mas frekuentemente en este sentido para referirse a las relijiones fondadas por sosiedades antiguas, komo la [[mitolojiya romana]], la [[mitolojiya griega]] i la [[mitolojiya eskandinava]].
Liña 25:
Los relatos de las [[Sagrada Eskritura|eskrituras]] no se konsideran jeneralmente mitolojiya a no ser ke sea en un sentido peyorativo, ma se puede favlar de mitolojiya judía, mitolojiya kristiana o mitolojiya islamika, para referirnos a los elementos mítikos ke eksisten en estas fes sin favlar de la verasidad de los prinsipios de la fe o de las versiones de su istoria.
 
Los saserdotes i rabinos de hoy en día dentro de los movimientos judíos i kristianos mas liberales, ademas de los neopaganos, no tienen problemas en admitir ke sus tekstos relijiosos kontienen mitos. Ven sus tekstos sagrados komo verdades relijiosas, reveladas por inspirasion divina, ma mostradas en la lingua del jenero humano. Otros, por supuesto, no estan de akuerdo.
 
== "Mitolojiyas" en la kultura popular kontemporanea ==