Diferensya entre trocamientos de "Lingua turkana"

Contenido eliminado Contenido añadido
Fixed grammar
Etiketas: Edisión desde móvil Edisión desde móvil en web
ch Revertidos los cambios de Shenzibanzaied (disc.) a la última edición de Addbot
Liña 36:
La '''lingua turkana''', (''Türkçe'' o ''Türk dili'') o '''turko''' pertenese a la famiya linguistika de las [[linguas turkanas]]; ke es avlada desde el oksidente de [[Repuvlika Popular de Kina|Kina]] asta los [[Balkanes]].
 
Es ofisial en [[Turkiya]], ande se avla desde la epoka medieval, kuando los turkanos prosedentes de [[Asya Sentrala]] instalaronse en [[Anatolia]], ke entonses era parte del [[Imperio Bizantino]]. Es ofisiyal tanbiyen en la [[Repuvlika Turkana del Norte de Kibris]]. En algumuasalgunas zonas [[Balkanes|balkanikas]] se avla una varyedad konosida komo turko otomano (''Osmanlı Türkçesi''), kue se diferensiya bastante del turko moderno de [[Turkiya]]. En varios paizes de [[Evropa Oksidentala]] egzisten importantes komunidades de avlantes de turko, emigradas de [[Turkiya|la Turkiya]] en datas resyentes.
 
Es lingua ofisiala en [[Turkiya|la Turkiya]] i [[Repuvlika Turkana del Norte de Kibris|Kibris del Nord]]. En [[Kipre]] tambien es lingua ofisiala de la repuvlika, andjak no es uzada.