Diferensya entre trocamientos de "Aron Akodesh"

Contenido eliminado Contenido añadido
Etiketas: Edisión desde móvil Edisión desde móvil en web
ch Revertidos los cambios de Shenzibanzaied (disc.) a la última edición de Addbot
Liña 8:
 
=== Ehál ===
Ehál, alkupasalkunas vezes yamado ''Ehál Kodesh'' (sobre tódu entre los sefardim de los[[Balkanes]]) viene de la palavra en [[ivrit]] הֵיכָל (ēhāl) ‘palasio’, un termo uzado tampieñtambien duģantedurante los diyas del [[Templo de Yerushalayim|Bet Amikdash]] para referirse a la kamareta ande estaba el [[Kodesh Akodashim]]. ToďoTódu lo kualökualo estaba ayí era lo má relijiozo i emportante.
 
== Ubikasiyon i estruktura ==
El Aron Akodesh uzualmente esta serka o en lamisma pared ke mira verso [[Yerushalayim]]<ref>[http://www.vbm-torah.org/archive/mb/54mb.htm The Israel Koschitzky Virtual Beit Midrash]. Yeshivat Har Etzion</ref>. En akeyos kavzos ande el Aron Akodesh no esta oryentado asia [[Yerushalayim]], igual se melda kon direksiyon de la sivdad, sobre tódu en la [[Amida]] o [[Amida|Shmona Esre]].
 
En alkupasalkunas esnogas muy antikas, el Aron Akodesh no esta dentro de la esnoga, sino en una kamareta al lado, para amostrar ke la kedushá de la esnogano esta relasionada kon el Aron Akodesh sino kon el ke es un lugar de arrogamyénto.La [[Tora]] se yeva a la esnoga para meldar.
 
MunchoşMunchos tięnentienen ūńun [[parohet]], unăuna kurtina łala ķualakuala es ubikada para kuvrir las portas del Aron Akodesh (asigun el [[minhag]] [[ashkenazi]] i [[mizrahi]]) o sino, tras de las portas (minhag [[sefardi]] de [[Espanya]], [[Portugal]] i [[Marroko]]).
 
==Galleriya==
Liña 25:
Image:Jewish synagouge kochi india.jpg|Aron Akodesh de la [[Esnoga de Kochi]], [[India]]</gallery>
 
== Ver 1nd1masendemás ==
*[[Tebá]]
*[[Esnoga]]