Diferensya entre trocamientos de "Oseano Indiko"

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Etiketas: Edisión desde móvil Edisión desde móvil en web
Sin resumen de edición
Etiketas: Edisión desde móvil Edisión desde móvil en web
Liña 1:
[[Dosya:Indianocean.PNG|250px|thumb|Oseano Indiko]]El '''Oseano Indiko''' es el treser oseano más grande de la Tierra i tiene las sus beiras en [[Afrika Oryentala]], [[Medio Oryente]], [[Asya del Sud]], el [[Sudeste Asyatiko]] i [[Ostralya]].
 
El Oseano Indiko okupa aproksimadamente el 20% del planeta. Los sus limitos estan definidos kon el [[Oseano Atlantiko]] al meridiano 20 E (Kabo Agulhas), del [[Oseano Pasifiko]] al 147 E i del [[Oseano Glasial Antartiko]] por el paralelo 60 S. El punto más al nord del oseano Indiko está aproksimadamente a 30 grados de latitud nord enel [[Golfo Persiko]]. El oseano tiene aproksimadamente 10.000 km de distansia entre las puntas sud de [[Afrika]] i [[Ostralya]]; su ekstension es de 73.556.000 km², kon la [[Mar Kolorada]] i el [[Golfo Persiko]]. Egzisten chikas [[isola]]s serka de las beiras del oseano.
 
Aindansinagora, egzisten endemas payises echos de isolas, komo [[Madagaskar]] (la katrena isola más grande del mundo), [[Isolas Komoras]], [[Seychelles]], [[Maldivas]], [[Maurisio]] i [[Sri Lanka]]; [[Indonesia]] se topa en sus limitos. El oseano es el kamino para las naves ke viajan entre [[Asya]], [[Afrika]] i [[Evropa]], lo kualo tiene kavzado munchas gerras por el su kontrolo. El Indiko es yamado ansina deke munchas de sus beiras estan en [[India]] i en [[Indonesia]].
 
{{esbozo}}