Diferensya entre trocamientos de "Korno de Oro"

Contenido eliminado Contenido añadido
Addbot (diskutir | kontribüsyones)
ch Bot: Migrating 45 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q179839 (translate me)
Sin resumen de edición
Etiketas: Edisión desde móvil Edisión desde móvil en web
Liña 7:
En la entrada del Haliç ay una ancha kavena de una parte ala otra ke se topa en el norte de [[La Kula de Galata]] para defender la entrada de los vapores inimingos. Esta kula fue derokada en el anyo 1204 pero los Genovezos fraguadon una kula mueva alado de la vieja. Esta kula se yama La Kula de Galata i la Kula de Jezu Kristo. Ay tres vezes ke esta kavena fue pasada kon enganyo. La primera ves era en el 10 sieklo. En el anyo 1204 en el tiempo del 4 Cruzada, los vapores de Venedik pudieron romper las kavenas kon karnero (Ram). En el anyo 1453 el sultan de los Otomanso Mehmet II suvyo los vapores en unas tavlas mojadas de azete, paso los vapores por [[Galata]] al Haliç.
 
DospuesDompies ke se entrego la sivdad a Fatih Sultan Mehmet, los gregos, la iglisiya grega ortodoxa, los gurdjis, los djudios, los merkantes italianos i otros non muslumanos enpesaron a bivir en el bodre del Haliç en lugares komo [[Fener]] i [[Balat]].
 
En el bodre de la mar del Haliç ay parkes. I por su ermozura i su estoria vienen munchos turistos aya. En el tiempo de los Otomanos el Haliç era yeno de puevlo djudio, grego, ermeni i gurdjis.