Diferensya entre trocamientos de "La Kilisia de Yesukristo de los Santos de los Últimos Dyas"

Contenido eliminado Contenido añadido
Etiketas: Edisión desde móvil Edisión desde móvil en web
Etiketas: Edisión desde móvil Edisión desde móvil en web
Liña 18:
 
== Disiplina i posturas ==
Los Santos de los Últimos Dyas se reivindikan kristyanos, i por lo tanto sigidores de las ensenyansas de Yesukristo. La doktrina preskrive ayudar a los demás, ser onestos, ser servisyales i dignos de konfyansa. Insisten en el matrimonyo i la familya; en su tradisyón, pueden durar doskuos de la muerte si se kasan en el templo o se seyan en éste después del kasamyento, i kreen en yegar vírjenesvírjiñs alael matrimonyo i ser kompletamente fyeles alael kónyuge.
 
=== Artikolos de Fe ===
Liña 26:
# Kreemos ke, por medyo del sakrifisyo ekspyatoryo de Kristo, toda la Umanidad pvede ser salvada por la ovedyensya a las leyes i ordenansas del Evanjelyo.
# Kreemos ke los primeros prinsipyos i ordenansas del Evanjelyo son: primero, fe en el Senyor Yesukristo; segundo, arrpentimyento; tersero, bavtismo por inmersyón para la remisyón de los pekados; kvarto, imposisyón de las manos para el don del Espiritu Santo.
# Kreemos ke un ombre deve ser yamado por Dio, por la profesya i por la imposisyón de manos, por kyen poseakyenposea avtoridad para pregonar el Evanjelyo i administrar sus ordenansas.
# Kreemos en la mesmamesmisima organisasyón eksistente en la Iglesia primitiva, esto es, apostoles, profetas, pastores, maestros, evenjelistas, ets.
# Kreemos en el don de las lingvas, profesya, revelasyón, visyones, kura, interpretasyón de las lingvas, ets.
# Kreemos ke la Biblia es la palavra de Dio, o kvando sea korrekta su traduksyón; kreemos tambyen ke el Livro de Mormón es la palavra de Dio.
# Kreemos en todo lo ke Dio a revelado, en todo lo ke revela agora, i kreemos ke Él avn revelará munchasmunńchas grandes i importantes kozas pertenesyentes al Reyno de Dio.
# Kreemos en la koligasyón literal de Yisrael i en la restavrasyón de las Dyes Trivus; ke Syón será konstrvida en este kontinente (el amerikano); ke Kristo reynará personalmente sovre la tyerra; y ke ésta será renovada i resivirá su glorya paradisyaka.
# Prtendemos el privilejyo de adorar a Dio, Todopoderoso, de akordo kon los diktamenes de nvestra konsyensya i konsedemos a todos los ombres el mesmo privilegyo, dejándolos adorar komo, donde o el ke kisyeren.