Diferensya entre trocamientos de "Muzeo Soumaya"

Contenido eliminado Contenido añadido
Liña 7:
==Fraguas==
===Plasa Loreto===
El Muzeyo Soumaya de Plasa Loreto fue fondado enel anyo 1994. El lugar ande se topa oy endiya era enel syeklo XVI propieté de [[Hernán Cortés]] i diskues yego a ser un molino de trigo instalado por el su ijo, Martín Cortés. Al pasar las anyadas troko la su aktivitad, fina el syeklo XIX, kuando fue konformada una fabrika de papel. Enel anyo 1905 la fabrika fue kemada, por lo kualo el 13 de [[Oktobre]] de 1905, los sus duenyos, José Sordo i Agustín Rueda la vendieron a Alberto Lenz, de orijin alman. En 1906 le fue trokado el su nombre a Fábrica de Papel de Loreto y Peña Pobre; en esta fragua, en los anyos '40, Lenz instalo la primera planta para kriar papel uzando selulosa al sulfato de Amerika Latina.
 
Para las anyadas de los '80, la fragua tuvo otro insendio ke amato kaji toda la fabrika, por lo kualo las sus operasiones se yevaron al estado de [[Tlaxcala]]. Esto izo ke, a empesijos de los anyos '90, el Grupo de entreprisas Carso desinyara un prodjekto de amijoramiento en las ruinas de la fabrika, para trokarla en lo ke es oy endiya. Por modre de los lavoros de trokamientodtrokamientos ede fabrika verso un muzeyo de arte, el muzeyo aresivio en 1996 un rekonosimyento de ICOMOS.
 
En 2014, al kumplir sus primeras 19 anyadas, el muzeyo aprerturo la amostra Paisaje Evropeo, ande se amostraron 50 ovras de [[Pierre-Antoine Demachy]], [[Klaes Molenaer]] i [[Joost Carhelisz]]. De estas ovras, 24 eran muevas merkadas por el muzeyo.
 
===Plasa Carso===