Diferensya entre trocamientos de "Repuvlika de Nagorno-Karabah"

Contenido eliminado Contenido añadido
fix typo
Liña 4:
Esta rejion era gerreyada por [[Armenia]] i [[Azerbaidjan]] desde la su independensia del [[Imperio Ruso]] enel anyo 1918. Dempués ke la [[Union Sovyetika]] tomó la rejion basho el su kontrolo, enel anyo 1923 se krió el [[oblast]] otonomo de Nagorno-Karabah, adiéntro de la [[Repuvlika Sosyalista Sovyetika de Azerbaidjan]]. Dempués de ke la [[Union Sovyetika|URSS]] yegó a la su fin, la rejion tornó a ser gerreyada entre los dos payises, asta ke se dezvelopó la [[gerra de Nagorno Karabah]], entre 1991 i 1994.
 
El 10 de [[Disiembre]] de 1991, durante la [[guerra de Nagorno Karabah]], la rejión se deklaró independiente.<ref>[http://www.elmundo.es/documentos/2003/04/guerras_olvidadas/armenia.html Nagorno-Karabaj]]. [[Djurnal]] [[El Mundo (Espanya)|El Mundo]] {{es}}</ref> Afilu dingun payis myembro de la [[ONU]] lo rekonose ansina.
 
La su povlasión es kaji totalmente de orijin [[Puevlo armenio|armenio]].<ref>[https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/aj.html Azerbaijan], en [[The World Factbook]] de la [[Ajensia Sentrala de Intelijensia]]. {{en}}</ref>