Diferensya entre trocamientos de "Bar Refaeli"

Contenido eliminado Contenido añadido
Addbot (diskutir | kontribüsyones)
ch Bot: Migrating 27 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q298197 (translate me)
ch fixing dead links
Liña 9:
Kuando eya tinía kinze anyos, empeso en anunsios para las kompanyias yisraelis de modas ''[[Castro]]'' i ''[[Pilpel]]'', endemas de un komersial para la TV de [[Milki]]. Bar iva ganar el titolo de "Modelo del Anyo" en un konkurso de beleza en los anyos 2000 i 2001. Eya endemas iva ganar el de las tiendas ''[[Renuar]]'' i por eyo iba apareser en los anunsios de las koleksiyones Enverano 2002 i Envierno 2003 .
 
Bar dempues aparesió en el magazin [[Fransia|fransez]] ''[[Elle]]'', ansina komo dempues se iva trokar a ser la priméra modelo yisraeli en el magazin amerikano ''[[Sports Illustrated]]''.<ref>[http://web.archive.org/web/20080814032131/http://www.haaretz.com/hasen/spages/1010199.html Supermodel Bar Refaeli - the first international Zionist celebrity ]</ref> La misma imajen iva ser dempues publikada en la tapa del magazin para ombres ''[[Maxim]]''. Dempues iva apareser en las tapas de la edisyon italiana del magazin de modas ''[[GQ]]'' i en la edisiyon de banyaderos del magazin ''Sports Illustrated'' del anyo 2007, para la ke iva posar kon el grupo de musika rock [[Aerosmith]].<ref>[http://sportsillustrated.cnn.com/features/2008_swimsuit/models/bar-refaeli SI.com - Bar Refaeli]</ref>
 
Endemas, eya a sido la imajen de markas konosidas komo [[Subaru]] i [[Accessorize]], endemas de la linea de djoyas italianas de Marco Bicego.<ref>[http://www.marieclaire.co.uk/news/fashion/184625/leo-s-girl-face-of-accessorize.html Leonardo's girlfriend face of Accessorize]</ref> Oy endia eya esta lavorando para los burós de modelos [[Storm Model Management]] en [[Londra]], i 1/One Management en [[Mueva York]]. Bar va ser la presentadera del programa del kanal de TV amerikana [[Bravo]] ''Tommy Hilfiger Presents Ironic Iconic America''.<ref>[http://www.variety.com/article/VR1117988039.html?categoryId=18 Bravo for Tommy Hilfiger, Radical]</ref>, bazado enel livro ''Ironic Iconic America'' de [[George Lois]]. Enel anyo 2008, Bar a sido la imajen de la kaza de modas [[Hurley]], i del muevo profumo de [[Diddy]], '''I am King'''.