Diferensya entre trocamientos de "Shabat"

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Liña 42:
#Alkunos aparatos de kaza, komo las lampas i la buziera, pueden estar asendidas si el asendido es echo antes de Shabat.
*'''Salvar una vida''': Los djudios ambezaron de [[Vayikra]] 18:05 ke kale pasar por enriva de las leyes de Shabat para salvar la vida de un benadam. MUnchas vezes, egzisten dos o mas maneras de azerlo; en estos kazos, la persona kale eskojer la forma ke menos vola el Shabat, ma esto no es siempre ansina, por kestyones de tyempo. Ainda si no se esta asegurado de pueder salvar la vida del benadam en perikolo, kale azerlo, por enriva de las leyes de Shabat.
 
==El Shabat enel djudaismo no-ortodokse==
El judaísmo conservador también enseña Judios no hacer actividades en las 39 categorías prohibidas de trabajo (melajá). Rabinos conservadores suelen ser menos estricta de lo que es melajá de rabinos ortodoxos son. Rabinos conservadores son casi siempre menos estricta de lo que es un programa de prevención (Shevut) que los rabinos ortodoxos. Por ejemplo, los rabinos conservadores permiten Judios que utilizan electricidad en Shabat para muchos propósitos. No permiten Judios de usar electricidad para hacer cualquiera de las 39 categorías prohibidas de trabajo. [21]
Muchos, si no la mayoría, miembros laicos (no los rabinos o líderes de oración) de sinagogas conservadoras en América del Norte no sigue estas leyes. [22] Judaísmo Progresista, incluyendo el judaísmo reformista, no acepta la ley judía como obligatoria. [23] Estos Judios puede descansar en Shabat, pero no suelen ser estrictas acerca de no hacer melajá o Shevut.
 
== Kostumbres ==