Diferensya entre trocamientos de "Albert Einstein"

Contenido eliminado Contenido añadido
TXiKiBoT (diskutir | kontribüsyones)
ch robot Añadido: fy:Albert Einstein
KALE TREZLADARLO VEDRAMENTE AL DJDIDIO
Liña 1:
[[Albert Einstein]] fue el primer [[físiko]] en proponer la konosida [[teoría de la relatividad]]. La primera version de dishadicha teoría, ke agora konosemos komo la [[teoría espesial de la relatividad]], supuso una revolusion sientífika aen komienzoslos empesijos del [siekolo XX [siglo XX]], el artíkuloartikolo base de la misma fue publikado en 1905, junktoenjuntos kon otros artíkulosartikolos ke se konsideran nasimiento de otras ramas de la siensia aktual. ansiAnsi, obtuvoaresivio en [[1921]] el [[premio Nobel]] por su eksplikasion del [[efekto fotoelektriko]], aunkeanke el anunsio no se hizo hasta un anyo mas tardetadre.
 
== BiografíaBiografia ==
=== Primeros anyos ===
Albert Einstein nasio en [[Ulm]], ([[Alemania]]) a unos 100 km al este de [[Stuttgart]], en el seno de una familiafamiya judíadjidia. Sus padres eran Hermann Einstein i Pauline (nasida Kosh). Su padre trabajabalabvoraba komo vendedor de '''kolshones''' ma luego ingreso en la empresa elektroquímika Hermann. Albert kurso sus estudios primarios en una eskuela katoliko i tomo klases de violín.
 
Eistein komenzo a estudiar matematikas a la edad de 12 anyos. Hay un rumor rekurrente sovre su inkapasidad de aprobar las asignaturas de matematikas ma es infondado. Los kambios en el sistema edukativo de akeyos anyos fueron konfondidos anyos mas tarde. Dos de sus tíos insentivaron sus intereses sientífikos en su adolesensia proporsionandole libros de siensia i matematikas.