Diferensya entre trocamientos de "Muzeyo de Israel"

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Liña 1:
[[Archivo:Jerusalem Schrein des Buches BW 1.JPG|thumb|Santuario del Livro, una parte del muzeyo.]]
Fondado en 1965, el '''Muzeyo de Israel''' se topa serka de la [[Knesset]] en [[Yerushalayim]] ([[Medinat Yisrael]]), i tiene un status de klasa mondiala anke tiene poko tiempo de kriado, kon koleksiones emportantes i variadas, desde [[arkeolojiya]] pre-istórika fista [[arte moderno]] i kon un kalenderio de amostras temporarias, ovras publikadas i aktivitas edukativas; oy endiya es el instituto kulturalo mas emportante del payis i uno de los muzeyos de konosensia mas grandes del mundo.
 
El komplekso es de kaji 50.000 metros katrados i un gan de 6 akres, el kualo es vijitado por mas de 950.000 personas kada anyo, de los kualos la tresera parte son turistos i kaji 100.000 son ninyos enel programa de edukasiyon del muzeyo. El muzeyo tiene la amostra mas grande de arte djudio i de la etnolojiya del puevlo djudio.
 
En la frágua estan guadrados parte de los [[manuskritos de la Mar Amortrada]] -las otras se topan en otros muzeyos de gran emportansia mondiala komo el [[Muzeyo Rockefeller de Yerushalayim]] i el [[Muzeyo del Departamento de Ovras Antikas]] en [[Amman]] ([[Djordania]]).