Diferensya entre trocamientos de "Vladimir Putin"

Contenido eliminado Contenido añadido
Xqbot (diskutir | kontribüsyones)
ch r2.7.2) (robot Adjustado: ckb:ڤلادمیر پوتین
Liña 8:
== Dempues de la KGB ==
 
Durante el intento de golpe de estado kontro de [[Mikhail Gorbachov]] en Agosto de 1991, Putin renunsio a la KGB. De 1994 a 1996 lavoró komo vizealkalde de la sivdad de San Petersburgo, kuyo alkalde, Anatoli Sobchak fue su profesor en la eskola de Diríto. En Agosto de 1996 fue nombrado vize-directordirektor de Asuntos Eksteriores del presidente Boris Yeltsin. Dempues de Marso de 1997 fue uno de los ombres mas serkanos al shef de la administracionadministrasyon del presidente Yeltsin. En Djulio de 1998 fue nombrado direktor del [[ServicioServisio Federal de Seguridad|FSB]] (ServicioServisio Federal de Seguridad), la ajensia ke susedio a la KGB.
 
En 1999 empieso a subirsuvir politikamente. En Agosto fue nombrado primer ministro del governo de Yeltsin, ken desidiodesidyo aserlo el su susesor. A empieses de setiembro, en reaksionreaksyon al atako de los terroristas chechenos, Putin ordeno aksionesaksyones militares en [[Chechenya]]. Este empiese de la [[Dosen gerra chechena]] lo iso el politicopolitiko maz popular de [[Rusia]]. El 31 de Diziembro de 1999, dempues de la renunsia de Borís Yeltsin, se konvirtiokonvirtyo en presidente provisionalprovisyonal. El 26 de marso de 2000, en las eleksioneseleksyones presidensialespresidensyales, fue elejido presidente de la [[Federasyon Rusa]] en la primera vuelta kon 53% de los votos. La su administrasyon a dezvelopado una politika de aserkamiento a [[Evropa]], espesialmente [[Fransia]] y [[Almania]].
 
Putin es un politiko ruso poko komun. Djovin, abstemio (no bebe [[alkóol]]), [[esportista]]: praktika la lucha rusa (''[[sambo]]'') i el [[djudo]] desde los 11 anyos, djoga [[tenis]], praktika [[eski]]. Endemas, favla kon fluides [[lengua ingleza|inglez]] i [[lengua almana|alman]]. La su esposa es una maestra de eskola i es padre de dos ijasfilyas. TieneTyene una muy serkana amistad kon [[Gerhard Schröder]], kon ken tyene en komun entre otras kosas, el ser de orijenoridjen umilde.
 
== Kritika i kontroversia ==