Diferensya entre trocamientos de "Repuvlika Turkana del Norte de Kipre"

Contenido eliminado Contenido añadido
ch El muevo nombre de la hoja Repuvlika Turkana del Norte de Kibris; ya es Repuvlika Turkana del Norte de Kipre: "Kibris" es el nombre en lingua turkana
chSin resumen de edición
Liña 1:
{{Infobox paez
 
|infobox_paez = Repuvlika Turkana del NorteNord de KibrisKipre
|native_name = Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti
|conventional_long_Spanish/Latin_name = Repuvlika Turkana del Nord de Kipre
Liña 27:
}}
 
La '''Repuvlika Turkana del Norte de KibrisKipre''' (RTNK) (en [[turko]]: '''Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti''' (KKTC) es un estado [[de fakto]], ke kontrola el tersiyo nord de la adá de [[Kipre (ada)|Kipre]], en la Mar Mediterraneo Oriyental, serka de la kosta de [[Turkiya|la Turkiya]], [[Libanon]], [[Yisrael]] i [[Suriya]]. La adá de [[Kipre]] esta ubikada a 113 km al sud de [[Turkiya|la Turkiya]] i 120 km al oeste de [[Siriya]].
 
[[Turkiya|La Turkiya]] es el uniko paez ke la rekonose ofisialmente komo un paez independiente, endemas, [[Bosnia i Herzegovina]] i [[Azerbaidjan]] rekonosen la su soverania komo un paez distinto al sektor gréko, má no tienen ambasada en [[Lefkoşa]], la sivdad kapital, i [[Paraguay]] i [[Gambia]] tienen intensiones de rekonoser a la RTNK en un futuro serkano; todos los demas goviyernos i las [[Nasyones Unidas]] rekonosen la soveranya de la [[Repuvlika Kipriyota]] sovre toda la adá. La [[Organizasyon de la Konferensiya Islamika]] rekonose a la Repuvlika Turkana del Norte de Kipre komo un estado konstituyente, basho el nombre de ''Estado Turko Kipriyota''. El resto del mundo rekonose la adá komo la [[Repuvlika Kipriyota]], una adá-nasyon, i myembro de la [[Union Evropea]]. La RTNK deklaro la su independensia en el anyo 1983, ma la su deklarasyon de independensia iva ser deklarada "ilegal" por las Nasyones Unidas, al ekstremo de ke solo konsidera al presidente elekto de la "Komunita Turkana de la Repuvlika Kipriyota" komo un haver para las negosiyasyones sovre el futuro de la adá.