Diferensya entre trocamientos de "Fes"

Contenido eliminado Contenido añadido
Pajina mueva: {{sivdad | nombre = فـاس<br>פאיס<br>Fes | imaje_bandeira = Flag of Fes province.svg | imaje_eskudo = Coat of arms of Fes province.jpg | imaje = [[Dosya:Fes Morocco-WFB-cs.j...
 
chSin resumen de edición
Liña 19:
'''Fes''' o '''Fez''' (en [[arabo]] '''فـاس''', Fās; en [[lingua fransesa]] '''Fès''') es la tresera sivdad mas grande de [[Marroko]], diskués de [[Kasablanka]] i [[Rabat]], kon una povlasión de 946.815 avitantes en la anyada de 2004.
 
Fes es la sivdad kapitala del [[Islam]] en [[Marroko]], endemas de kapitala de la rejion de [[Fes-Bulman]] i de la [[provinsia de Fes]]. Se topa en la rejion konosida en la epoka antika komo ''[[Mauritania Tingitana|Hispania Nova]]''. Es una de las kuatro sivdades marrokanas yamadas ''imperialas'', endjunto kon [[MarrakechMarrakesh]], [[Meknes]] i [[Rabat]]. Es el sentro kulturalo i relijiozo del payis. la su universita es konosida por el ambezamiento del [[arabo]] i de la relijion musulmana, faktos ke la azen bushkada por munchos elevos marrokanos.
 
La sivdad esta partajada en tres partes, '''Fez el-Bali''', la sivdad antika, arientro de las muros, '''Fès el-Jdid''', la sivdad mueva. ande se topa la ''Mellah'', la [[máale djudia]] i la ''Ville Nouvelle'' (Viya Mueva), la parte fransesa al nord-oksidente de la sivdad. La '''[[medina de Fez]] el-Bali''', fue deklarada [[erensia kulturala de la Umanidad]] por la [[UNESCO]] enel anyo 1981. La sivdad tiene un [[ayroporto]], el Ayroporto Saïss.
Acojido del aderesso "https://lad.wikipedia.org/wiki/Fes"