Diferensya entre trocamientos de "Aljhad"

Contenido eliminado Contenido añadido
chSin resumen de edición
Liña 1:
El '''Alhad''' o '''Aljhad''' es el primer [[dia]] de la [[semana]] asegún el [[calendariokalendario djudiódjudio]], i estáse topa entre [[Shabat]] i [[Lunes]]. El nombre viene del biervo en [[arabboarabo|arabo]] AL-JHAD (komo en [[ivrit]], EJHAD=Uno) i siñificasinyifika "día uno" o "primer día".
El uso de este biervo i no de ''Domingo'' (comokomo en CastillanoKastilyano) puede ser queke tuvo la enfluença de los arabbos musulmanesmusulmanos: claroklaro queke ansi eyos ke los judiós quisieronkizieron seguro diferenciarse'ndiferensiarsen de los cristianoskristyanos. [[Haim Vidal Sephiha]] topa en este factofakto la mesma tendenciatendensia queke en elenel biervo [[Dio]], queel kualo rejectarejekta la presenciapresensia de la "S", que marka de plural.
Su nombre en [[lingua kastilyana|Castillanokastilyano]] (''Domingo'') viene de la ekspresion en [[lingua latina]] ''domínicus, díes Dómini'' queke siñificasinyifika ''día de Dio''. En la vieja [[Roma]] en latin se llamabayamava ''díes solis'', queke siñificasinyifika ''dia del [[Sol]]''.
 
{{Dias de la semana}}