Diferencia entre revisiones de «Mormonismo»

# kreemos en ser onestos, verdaderos, kastos, benevolentes, virtuosos i en faser el byen a todos los ombres: en realidad, podemos desir ke segimos la amonestasyón de Pavlo - Kreemos en todas las cosas y confiamos en la kapasidad de soportar todo. Si hubiera cualquier cosa virtuosa, amavle o loavle, nosotros la buscaremos.
 
==Critikas Kritikas desde los CírculosSírkulos CristianosKristyanos ==
El mormonismo es uno de varios movimentos distintos, conocidoskonosidos colectivamentekolektivamente como restauracionismorestavrasyonismo, a diferenciadiferensia de las denominacionesdenominasyones protestantes, yi restaurarrestavrar es una forma del cristianismokristyanismo más apegado al NuevoNvevo Testamento. MuchosMunchos cristianoskristyanos, tanto católicoskatolikos comokomo protestantes, acusanakuzan al mormonismo de no ser una denominacióndenominasyón cristianakistyana. Las principalesprinsipales diferenciasdiferensyas entre el cristianismokristyanismo tradicionaltradisyonal yi el mormonismo son:
* Las denominacionesdenominasyones del Movimento de los Santos de los Últimos DíasDyas basan su doctrinadoktrina en otros libroslivros además de la BibliaBiblya. No todas las denominacionesdenominasyones del mormonismo agregan al canonkanon cristianokristyano tradicionaltradisyonal los mismosmesmos escritoseskritos, masma todas aceptanaseptan el menos el LibroLivro de Mormón comokomo escrituraeskretura sagrada. Este aspectoaspekto aleja al mormonismo del principioprinsipyo de "''Sola Scriptura''" queke fundó el protestantismo por lo cualkval el mormonismo no es consideradokonsiderado comokomo un iglesiaeglezya cristianakristyana protestante.
 
 
 
[[Category:Mormonismo]]
Usuario anónimo