Diferensya entre trocamientos de "Balat"

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Liña 7:
La forma de las kazaz de los djudios ke se arekojeron aryento del kazal, ez kazaz de tres etajes. abasho es estrecho i el sigundo i treser etaj tienen balkones salidos para afuera.
 
En entrando por la puerta de viejo Balat por la parte derecha se topa el Kal Yanbol. mas adelantre se topa el [[Esnoga Ahrida (Istanbul)|Kal de Ahrida]] ke fue fraguado de parte de los djudios ke vinyeron de [[Makedonia]] del kazal Ohri. Dizen ke este kal ez el maz viejo kal ke se topa en Balat. La fragua de oy ez kedada del sieklo 19.
 
Los djudios de Balat empesaron a emigrar a [[Israel]] dez del anyo 1950. Komo loz pokos ke kedaron se fueron a otros lugarez en Istanbol, ansi ke en Balat kedaron muy pokos djudios. En el kazal ay una iglesia ortodoksa nombrada Ayios Strati. La unika [[Mishkita]] ka ay en el kazal ez la ke fraguo Mimar Sinan yamada Ferruh Kethüda. Maz aya de la mishkita se topa una iglesia ke era de los Gregos Ortodokses, i en el anyo 1929 fue donada a los Ermenis Gregorien nombrada Surp Hreşdegabet.