Diferensya entre trocamientos de "Yisrael Beiteinu"

Contenido eliminado Contenido añadido
ch r2.7.1) (Robot Trokado: cs:Jisra'el bejtejnu
chSin resumen de edición
Liña 11:
}}
 
'''Yisrael Beiteinu''', (en [[ivrit]]: '''ישראל ביתנו''', ’’Israel muestra kaza’’), es un [[partito politiko]] [[zionismo|zionista]] i [[konservadurismo|konservador]] de [[Medinat Yisrael|Israel]]. Los sus votantes son prinsipalmente olim nasidos en la antika [[URSS]]. El fondador i aktual lider del partito es [[Avigdor Lieberman]].
 
Yisrael Beiteinu fue fondado enel anyo 1999 por Lieberman, nasido en [[Moldavia]] i residente en [[Medinat Yisrael|Yisrael]] desde 1978. Lieberman iva ser militante del [[Likud]], ma lo abandono kuando, asigun el mismo, [[Benjamin Netanyahu]] iva aser munshas konsesiones a los palestinos. En las sus primeras eleksiones enel mismo anyo de la fondasion, Yisrael Beiteinu iva ganar katro diputados en la [[Knesset]]. En las Eleksiones Lejislativas de Yisrael del anyo 2006, el partito iva obtener doze eskanyos, trokandose en la katra huérsa política del paez, tras de [[Kadima]] i [[Avoda]], empatando kon el partito ultra relijioso [[Shas]] i por delántre del [[Likud]]. En Oktobre del anyo 2006 el partito iva firmar un akódro de koalisyon kon el Primér Ministro de Yisrael [[Ehud Olmert]]. Asigun los termos del akódro, Lieberman iva servir komo Ministro de Asuntos Estratejikos. Poko tyempo dempues, iva abandonar el gobernó i unirse a la oposision.
 
Entre las propuestas del partito se destaka la de transferir a la poblasion [[Araba-yisraeli]] a [[Sisdjordania]], dentre de un interkambio de tyerras i poblasion kon la [[Autoridad Palestina]], para ansina evitar una futura mayoria araba en el Estado djudío a kauza del yamado ''perikoperikolo demografiko'' (la poblasion araba tyene una mayor [[tasa de natalidad]] kon respekto a la povlasion djudia). Endemas propone un sistema presidensialista, la promosyon de una [[ekonomiya liberala]] i la posibilidad de ke egzista [[matrimonio]] sivil. Para las eleksiones de Fevrero de 2009, el partito iva ganar 15 asientos en la [[Knesset]], trokándose en el treser partito má grande del paez i praktikamente el ke iva desidir kualo de los dos partitos kon mas asientos iva konformar el governo.
 
== EnlasesAtamientos eksternos ==
* [http://www.beytenu.org.il Website ofisial de Yisrael Beiteinu ]
* [http://www.yisraelbeytenu.com Website ofisial de Yisrael Beiteinu en inglez]