Diferensya entre trocamientos de "Karibe Neerlandez"

Contenido eliminado Contenido añadido
ch r2.7.1) (Robot Adjustado: pt:Países Baixos Caribenhos
Xqbot (diskutir | kontribüsyones)
ch r2.7.2) (robot Adjustado: fy:Karibysk Nederlân; cambios triviales
Liña 1:
[[DossiaDosya:BES islands location map.svg|thumb|300px|Las isolas BES]]Se yama '''Karibe Neerlandez''' ([[lingua neerlandesa|neerlandez]]: ''Caribisch Nederland''; en [[papiamento]] ''Hulanda Karibe'') a la rejión del [[Reyno de los Payises Bashos]] konformada por las isolas de [[Bonaire]], [[Sint Eustatius]] i [[Saba]], konosidas desde [[Oktubre]] de 2010 komo '''isolas BES''', aziendo ''Munisipalidades Espesialas'' ariéntro del Reino de los Payises Bashos.
 
[[Bonaire]] se topa al este de [[Aruba]] i [[Kurasao]] (isolas ke son payises otonomos del Reino), frente a la beira de [[Venezuela]]. Sint Eustatius i Saba se topan al sud de [[Sint Maarten]] i al noroeste de [[Saint Kitts i Nevis]]. El Karibe Neerlandez tiene unos 21.000 avitantes i un área de 328 km<sup>2</sup>, algo menos de 1/100 de los Payises Bashos de Evropa.
 
== Administrasion ==
Asigún la Ley de Entidades Públikas, [[Bonaire]], [[Sint Eustatius]] i [[Saba]] (''Wet openbare lichamen Bonaire, Sint Eustatius en Saba'', en [[lingua neerlandeza]]) i de akódro kon el Artikolo 134 de la [[Konstitusiyon]] de 1815 del [[Reino de los Payises Bashos]], por ser Munisipalidades Espesialas, no azen parte de dinguna [[provinsia]] de los [[Payises Bashos]]. A su vez, van estar basho el kudio del [[Buró Nasional del Karibe Neerlandez]] (''Rijksdienst Caribisch Nederland'', en [[lingua neerlandesa]]).
 
[[KateggoríaKatēggoría:Payises Bashos]]
[[KateggoríaKatēggoría:Karibe Neerlandez]]
[[KateggoríaKatēggoría:Wikipedia:Artikolos kon grafia ladina]]
 
[[af:Karibies Nederland]]
Liña 18:
[[fa:جزایر کارائیب هلند]]
[[fr:Pays-Bas caribéens]]
[[fy:Karibysk Nederlân]]
[[id:Kepulauan BES]]
[[it:Isole BES]]