Ensenada (Basha Kalifornia)

Ensenada
אנסנדה
Escudo de Ensenada אנסנדה
Paiz  Meksiko
• Estado Basha Kalifornia
• Belediye Ensenada
Pozision 31°51′28″N 116°36′21″O
• Altura 30 m
Superfisia n/d
Povlasion 279.765 mor. (2010)
• Densidad n/d
Jentilisio Ensenadense
Alkalde Marco Antonio Novelo Osuna
Pajina web http://www.ensenada.gob.mx/


Ensenada es una sivdad del Estado de Basha Kalifornia. Ay una povlasion de 279.765 avitantes, es uno de los puertos mas emportantes del norte del Meksiko i prinsipal sentro peshkadero del estado, endemas ay peshka esportiva i eventos munchos del mundo del espor. La sivdad es afamada komo La Cenicienta del Pacífico, es un ermozo puerto ande se puede bever vino bueno de vinyas sirkanas del Vale de Guadalupe.

Etimolojia trocar

El nombre de Ensenada, es un nombre del biervo kastilyano, Ensenada, el toponimo deriva de una Bahia chika (Bahia de Todos Santos) ande topa la sivdad i fue dado el nombre por los eksploradores espanyoles ke surkaron los sus navios por las beiras dela Basha Kalifornia.

Jeografia trocar

La sivdad de Ensenada topa ensima dela beira del Oseano Pasifiko, es un porto emportante del estado, es dentro de una grande bahia, al sud topa La Bufadora, al norte el puerto dela sivdad, azia el oriente ay una serralada de muntanyas ande zon los vinyedos del Vaye de Guadalupe.

Ekonomia trocar

Ensenada es la sivdad kapitala kultural delaBasha Kalifornia, es una de los puertos ke mas muchigua ekonomikamente en el estado, konta kon industria pishkadera, magazines, astiyeros, mueyes i una grande infraestruktura turiztika.

Turizmo trocar

 
Riviera Pasifiko.
 
Vaye de Guadalupe.

La sivdad de Ensenada es una de las sivdades mas visitadas de paiz i del estado, las plajas, la diversion nochera, el ozio i el komersio son los prinsipales atraktivos de los estadounidenses ke kruzan azia la Basha Kalifornia. Endemas los esportes ekstremos son otros atraktivo, ansina tambien la peshka esportiva i el agroturizmo delos sus vinyedos del Vaye de Guadalupe.

A la sivdad de Ensenada arrivan grandes navios o kruseros de turizmo ande bashan visitadores ajenos al porto de Ensenada.

Ver endemas trocar

Referensias trocar


Atamientos eksternos trocar