Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.

Kolor de la sintura para Krav Maga
White
Yellow
Orange
Green
Blue
Brown
Black


Krav Maga (en ivrit קרב מגע) es un arte de gerreyar i de defensa personal dezvelopado en Israel ke tiene teknikas espesialas paa aharvar, gerreyar i dominar. Krav Maga es konosido la su buskhida de afitos del mundo real i la reushita para gerreyar en kontra-atakos huertes i kon efisensia.

Krav Maga fue dezvelopado bazado en peleas de la kaleja por el madjar-yisraeliano Imi Lichtenfeld, el kualo se bazo en su konosensia komo bokseador i gerreyador para dezvelopar una manera de defender la maale djudia de los fascistos de Bratislava, a fines de las anyadas de 1930. Ala fin de 1940, diskues de arivar a Israel, dechidio ofreser klasas de kombate para lo ke se iva tornar enel Tsahal, enel kualo se dezvelopo en la forma de oy endiya. Desde antonses egzisten modos para sitizenos, para polis i la armada.

La filosofiya de Krav Maga bushka aneutralar el inimigo, uzando aksiones de defensa i de atako al mismo tiempo. Krav Maga es uzado por las Huersas de Defensa de Israel, el Mossad i el Shin Bet. Egzisten varias organizasiones ande se puede ambezar Krav Maga enel mundo.

Atamientos eksternos trocar

  Klika akí para ver las imajes de Commons ensima de Krav Maga.