La ensenyanza es la aktividad en la ke intervienen tres partes: un profesor, uno o varios estudiantes i el kontenido u objeto de konosimiento.

Segun la konsepsion ansiklopedista, el profesor ekspone sus konosimientos al o a los estudiantes mediante diversos medios, teknikas i herramientas de apoyo; siendo el, la fuente del konosimiento.

Segun las konsepsiones maz aktualas, eskolanovistas o kognitivistas, el profesor aktua komo "fasilitador" i nekso entre el konosimiento i los estudiantes. Mediante progresivos aserkamientos, antes yamado proseso "esenyanza-aprendizaje", agora se sabe ke hai un proseso de ensenyanza i tantos prosesos de aprendizaje komo estudiantes en una klase.

Los medios maz utilizados son orales i eskritos. Las teknikas van desde la eksposision, el apoyo en otros tekstos (kuentos, narrasiones), teknikas de partisipasion i dinamikas de grupos.

Herramientas habituales: tiza, pizarra, lapiz, papel, livros de teksto.

Aktualmente la ensenyanza esta auksiliada por las redes de ordenadores en el aula. Permite akseso a kontenidos de Internet, i es posible utilizando sierto software ke el kontenido de una pantaya sea kompartido entre los estudiantes i el profesor.

kon el avanse de estos auksiliares, se aze kada vez maz importante, la formasion de los profesors en informatika aplikada al aula i la jenerasion de redes de profesors para la kreasion kooperativa de konosimiento.


Ikono de esbozo
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.