Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.

Eihal Aatzmaut es la fragua ande se izo la sinyatura del dokumento de independensia de la Medinat Yisrael. Es uno de los dos muzeyos ke se topan en Rothschild 16 en Tel Aviv, endjunto al Muzeyo de la Tora. La fragua es del anyo 1910 i mandada a fraguar por Meir Dizengoff, el primer alkalde de la sivdad. La fragua tiene munchos trokamientos.

Beit Dizengoff trocar

Es el nombre orijinalo de la kaza, la kuala apartenia al primer alkalde de la sivdad, la casa donde el primer alcalde de Tel Aviv, Meir Dizengoff i la su mujer, Zina.

Beit Atanah trocar

Es un muzeyo enel kualo se topan aparatos arkelolojikos, ovras de arte, objektos de koleksiyon i mas ensima del Tanah. Fondado en 1969, se topan entre las sus koleksiones kopias del Tanah en otras linguas, komo la lingua etiopit, yoruba, koreano, japonezo, farsi, kikuyu i ainda kopias del Aleppo Codex, la mas chika kopia del Tanah del mundo i letras sinyaturadas de las sivdades yamadas enel Tanah.


Ver endemas trocar

Atamientos eksternos trocar

  Klika akí para ver las imajes de Commons ensima de Eihal Aatzmaut.