Bar Refaeli (en ebreo, בר רפאלי), nasida el 4 de Djunio de 1985, es una modelo yisraeli, konosida por su lavoro komo modelo i por la su relasion kon el aktor de sinema Leonardo DiCaprio.

Bar Refaeli.

Biografiya trocar

Famiya trocar

Bar iva nasió enel anyo 1985 en Hod HaSharon, Israel, ande los sus padres, Tsipi i Rafi tienen una fasenda de kavayos. [1] Eya iva empesar la su karriera komo modelo kuando eya iva tener ochu meses, aparesiendo en anunsios en la TV.[2] Kuando eya iva tener kinze anyos, Bar iva ser apresentada por el buró de modelos Irene Marie Models.

Karriera trocar

Kuando eya tinía kinze anyos, empeso en anunsios para las kompanyias yisraelis de modas Castro i Pilpel, endemas de un komersial para la TV de Milki. Bar iva ganar el titolo de "Modelo del Anyo" en un konkurso de beleza en los anyos 2000 i 2001. Eya endemas iva ganar el de las tiendas Renuar i por eyo iba apareser en los anunsios de las koleksiyones Enverano 2002 i Envierno 2003 .

Bar dempues aparesió en el magazin fransez Elle, ansina komo dempues se iva trokar a ser la priméra modelo yisraeli en el magazin amerikano Sports Illustrated.[3] La misma imajen iva ser dempues publikada en la tapa del magazin para ombres Maxim. Dempues iva apareser en las tapas de la edisyon italiana del magazin de modas GQ i en la edisiyon de banyaderos del magazin Sports Illustrated del anyo 2007, para la ke iva posar kon el grupo de musika rock Aerosmith.[4]

Endemas, eya a sido la imajen de markas konosidas komo Subaru i Accessorize, endemas de la linea de djoyas italianas de Marco Bicego.[5] Oy endia eya esta lavorando para los burós de modelos Storm Model Management en Londra, i 1/One Management en Mueva York. Bar va ser la presentadera del programa del kanal de TV amerikana Bravo Tommy Hilfiger Presents Ironic Iconic America.[6], bazado enel livro Ironic Iconic America de George Lois. Enel anyo 2008, Bar a sido la imajen de la kaza de modas Hurley, i del muevo profumo de Diddy, I am King.

El magazin britaniko Arena la iva nombrar El amijor puerpo del anyo 2008.

Referensias trocar

Enlasos eksternos trocar